grunderintervjuet-finansavisen-tore-volden-080214Konsulentene i Nye Tillen hjelper deg med å formulere et klart budskap ut fra et mål.

Content marketing, eller innholdsmarkedsføring er en markedsstrategi som handler om å skape og distribuere relevant og verdifullt innhold for å tiltrekke og engasjere en tydelig målgruppe. Det er ikke PR eller reklame, men tekster man publiserer kontinuerlig med et langsiktig formål. Content marketing gjelder både innhold og budskap. Budskapsprosessen begynner med et ønske om hva virksomheten skal være. Ønsket har betydning for tekstlig utforming.

Med et godt grep om en virksomhets karma kan vi gå videre til målet med teksten.

Har du spesielle tjenester, produkter eller arrangementer som skal synliggjøres akkurat nå? Eller skal budskapet være et uttrykk for hva virksomheten er, eller dens omdømme? Hvem ønsker du å nå? Når vi har målet for tekstlig utforming på plass, kan vi begynne å jobbe med valg av formater og kanaler for å få budskapet ut.

Her er noen kunder Nye Tillen har jobbet med content marketing for:

  • Pevelop
  • WilhelmsenWinther
  • Regnskapsbistand
  • Kubik Interiørarkitekter
  • Vigmostad & Bjørke (Silke)
  • Bazar Forlag

Ta gjerne en uforpliktende prat med oss om budskap og content marketing:

Tlf.: +47 48 50 80 60
E-post: post@nyetillen.no